Geen Tickets meer beschikbaar !

Sinds 14 november is het Cantabile Laureatenconcert 2018 uitverkocht. Voor alle 850 beschikbare plaatsen werd een ticket verkocht. Toegangskaartjes die via deze site besteld werden en per e-mail bevestigd zullen gegarandeerd worden bezorgd.

Het is mogelijk dat een klein aantal verdeelde tickets effectief onbenut zullen blijven, bijvoorbeeld sponsorkaarten bestemd voor hun klanten.

Daarom kunnen geïnteresseerden (die best niet te ver van Antwerpen wonen) zich op 24 november vanaf 19:00 aanmelden aan de ontvangstbalie. De alsdan nog beschikbare plaatsen zullen aan de eerstkomende liefhebbers verkocht worden, aan de gewone prijs maar zonder garantie op succes.

Lions Club Kontich dankt alle aanwezigen van harte voor hun steun en wenst hen een spetterende concertavond !