Vredesposter wedstrijd

De Vredesposter wedstrijd van Lions is een tekenwedstrijd voor kinderen (tussen 11 en 13 jaar) rond het thema ‘vrede’. Vrede is een universeel gegeven, Lions wenst kinderen rond dit thema te sensibiliseren en creatieve ideeën te promoten.  De idee is dat Lions Club Kontich scholen of kunstacademies contacteert om deel te nemen aan deze wedstrijd, en als dusdanig fungeert als ‘peter’ voor deze school. Lions Club Kontich kan 1 tot 3 vredesposters indienen bij de district jury, om mee te dingen naar de (geld)prijs. Uiteraard is het de bedoeling om het thema ‘vrede’ te vertolken in de tekening.  Meer informatie vindt u via deze link.

Wil je als kind hieraan deelnemen, of kunnen we hiervoor met je samenwerken als ouders, school of academie, neem dan gerust contact op met Lions Club Kontich.  We zullen je dossier graag begeleiden en wensen je veel succes.

Peter Dieleman (peter.dieleman@telenet.be) of Kris Sengier (ksengier@gmail.com)

Inschrijvingen worden afgesloten op het einde van december 2019.