Handgel voor Sociale Kruidenier

Lions Club Kontich stelde 400 flacons handgel van 100 ml met klapdop, alsook 108 flessen handgel van 500ml met doseerpomp ter beschikking van de Sociale Kruidenier De Kompanie in Kontich.  Het omvangrijke pakket werd overhandigd door Lions leden Dirk Hermans (donor) en Gerasimo Anninos. Deze gift laat de Sociale Kruidenier toe om zowel hun cliënten van anti-Corona gel te voorzien alsook een bezoek aan hun zaak virus-veiliger te laten verlopen.

De Sociale Kruidenier vestigingen worden georganiseerd door de vzw Sociaal Winkelpunt die zorgt voor de ondersteuning en coördinatie van de vrijwilligerswerking.  De Kompanie in Kontich loopt in samenwerking met de OCMW's van Kontich en Edegem, later ook van Hove.

Hierdoor laten de Sociale Kruideniers aan service clubs zoals Lions Club Kontich toe om mensen te bereiken die het nodig hebben zonder hun privacy te schenden.

Sociale Kruidenier De Kompanie - Kontich