Get ready to dance, sip, and enjoy the sunset at our Sunset Soirée event!

Wees er bij op 29 juni voor een avond vol muziek, dans en goede vibes terwijl we samen de zon zien ondergaan.
Kom mee genieten van heerlijk eten en drinken in het gezelschap van je vrienden maar leg ook nieuwe contacten.
Mis deze kans niet om leuke herinneringen te creëren bij een prachtige zonsondergang. Na de BBQ trekken we de avond op gang met live muziek van Dinner At Nine en nadien neemt DJ Tapies het over tot in de vroege uurtjes..
Tickets verkrijgbaar via Eventbrite.
  • Sunset Soirée BBQ vanaf 18u tot 21u: 60€
  • Sunset Soirée dance party om 21u: 10€
  • Sunset Soirée BBQ vanaf 18u en nadien dance party met 2 free drinks: 70€

👉  Tot op zaterdag 29 juni 2024 om 18:00u !
Het Halfdiep, Duffelsesteenweg 145, Kontich 👈

Wij zien jullie graag daar. Tot dan!
Lions Club Kontich Zuidrand

De volledige opbrengst van deze fantastische avond gaat naar 'Zonnekamp'. Zonnekamp is een vereniging die elke jaar een 10-daagse zomervakantie organiseert voor personen met een fysieke en/of mentale beperking. Deze vakantie zal dit jaar doorgaan begin augustus in Schoten.

www.zonnekamp.be

Wij bedanken alvast onze gulle sponsors !

PLATINUM SPONSOR

GOLD SPONSOR

SILVER SPONSOR

BASIC SPONSOR

Verhoog de zichtbaarheid van je onderneming door een Lions Club Kontich activiteit te sponsoren.

De nodige informatie en het aanmelddocument vind je in deze PDF.

Noteer dit Event in mijn