Verkoop van Noorse zalm

Na het succes van de voorbije jaren verkoopt Lions Club Kontich opnieuw verse zalm van hoge kwaliteit voor het eindejaar 2023. De zalm wordt rechtstreeks geïmporteerd vanuit Noorwegen en komt rond 12 december in België aan. Door zijn uitstekende kwaliteit kan je deze zalm beslist als voorgerecht serveren bij al je komende feesten. Hij past ook perfect als eindejaarsgeschenk 2023. Succes verzekerd!

De sneetjes worden (vers) vacuüm verpakt en zijn bij aankomst zeker nog 5 weken te bewaren in de koelkast. Het product kan eventueel ook ingevroren worden.

De zalm wordt geleverd in 4 mogelijke verpakkingen van

1 kg gerookte zalm

½ kg gerookte zalm

½ kg gravad lax

½ kg gerookte zalm + ½ kg gravad lax

Verder biedt de Club ook de mogelijkheid om de heerlijke gin “Amical” aan te schaffen die door leden van Lions Club Kontich gecreëerd werd. Deze gin heeft een toets van citrus maar met florale en kruidige accenten.

Hij is de perfecte compagnon bij een heerlijke zalmschotel.

De volledige opbrengst gaat naar onze sociale doelen, waarvan hier een overzicht

Bestellingen kunnen tot eind november 2023 doorgegeven worden via een lid van Lions Club Kontich of rechtstreeks per email aan zalm.lions@gmail.com. De bestelbon vindt je hier.  Je kan deze PDF afdrukken en na invullen per e-mail terugzenden.

Dank om vooraf te betalen, bij bestelling. Zodra de zalm voor levering of afhaling beschikbaar is zal je gecontacteerd worden.